גינות גנים וגהינום תרבותי

זה מדהים, אחת לכמה חודשים יוצאת כתבה מטופשת על סמים שגוררת אחריה עוד כמה כותרות בימים שלאחר מכן.
לפני כמה ימים מעריב הקדישו את כפולת האמצע לכתבה על סם חדש הנקרא “פולאנד” (אומרים שהוא גורם לדיכאון עמוק. סם פולני….). כמו גם “סם המוות”- שהוגדר אז כחדש, התגלה שזהו סה”כ עוד צורה של גראס בריכוזיות שונה ותו לא. בלילי השטויות שכותבים בעיתונים מראים כמה בורים וחסרי ידע אנשים, ואיך הם הורעלו ע”י הרש(ע)ות למלחמה בסמים.


אגב מורעלות מהרש(ע)ות, ביום שישי בערב החג בילינו בחיק משפחתי בנהריה. שני בני דודים שלי, אחד בן 11 ואחת בת 8, עלו למרפסת לשבת איתנו (או יותר נכון להשתולל, לצעוק ולעשות לנו כאב ראש). הם יודעים שהייתי בעלה מחוק, וכבר קיבלו ממני הרצאה בנושא גראס לא פעם. אלא שפתאום הילד הגדול יותר שביקש לשחק בפלאפון שלי, הבחין במדבקה של עלה מריחואנה וזרק את הטלפון על השולחן ואמר – “איכס! גראס!”. שוב ההרגשה של כישלון בחינוך הדור הצעיר במשפחתי (ע”ע אח שלי) עלה בי. מה פתאום איכס? כשהייתי בעלה, הם מאוד התלהבו מכל העיניין, לראות אותי באינטרמת ובטלוויזיה, זה היה מגניב וכו’. אבל הינה, כל העבודה הקשה שלי נהרסה במחי מספר שיעורים מטופשים בבית ספר.
הקטנה, עוד חצי מבולבלת התלבטה אם לצעוק יחד עם אחיה איכס על הגראס. איתה עוד הצלחתי לדבר, אבל הוא? מתחיל להגיד לי דברים כמו- “אין כזה דבר סמים קלים”… הייתי בהלם טוטאלי. הינה ככה הורסים לנו את הילדים.

בעודי משוטטת לי היום באינטרנט הגעתי לכתבה על נער בן 17 שהסגיר את הוריו המעשנים. הפנייה מגמתית להפליא והכותרת צפויה מידי. אז הסיפור (למי שמתעצל לקרוא) הוא על גננת, שבביתה גן ילדים, גידלה שתילי מריחואנה עם בעלה וגם הבן היה מעשן איתם לפעמים. עצרו את הנער וחקרו אם הוא מעשן, בהמלך החקירה סיפר שהוא נוהג להצטרף להוריו, המגדלים שתילי מריחואנה לשימוש עצמי בגינת ביתם. האבא עדיין במעצר והאמא במעצר בית. מחריד אותי שאנשים נכנסים לפאקינג מעצר על כלום, בעוד שאנסים ורוצחים מסתובבים חופשי ביננו. לא מבינה מה ההבדל בין לגדל שתיל מריחואנה לבין להחזיק ארון משקאות בבית ולשתות לעיניי הילדים או איתם. חוצמיזה שאלכוהול יותר מזיק ועולה כסף. על זה לא עוצרים, ואחר כך כשהאבא שיכור, הוא מכה את הילדים, רוצח את האמא ומתאבד.
האם גראס גרם אי פעם להתנהגות כזו? לא ולא. אבל כל המטומטמים פה, מעריצי אמריקקה, עוצמים עינהם למול האמת הכל כך ברורה ופשוטה: דמוניזציה של הגראס היא ביזבוז משאבי אנוש, ביזבוז כספי הציבור, תרומה לאנשי העולם התחתון, נזק אקולוגי חמור (אפילו לאוזון!) והרשימה עוד ארוכה לאין שעור.

Resize-of-222_s.jpg
גם אני מרגישה ככה

Facebook Comments

עלינו הגר