רדוד יותר משלולית באוגוסט וצהוב יותר משתן גמלים


החלום ושיברו. משמאל למעלה: הבייבי. מימין האבא: ערן טיפנברון, עורך העיתון.

הוא מת.
זה נגמר.
מלאו לו כמעט שנתיים.

לאחר פירפוריי גסיסה לא קצרים – ימים, שבועות, חודשים (זמן הידיעה על המחלה הממארת היה תלוי דרג או זרג), ובזמן שאני סוגרת עיתונים למעריב, מריירת על המקלדת מהתרגשות של לחץ הדדליין, עיתון אחר נסגר סופית וכבר לא ירד יותר לדפוס.

שנה ושלושה חודשים תמימים נתתי לו את נשמתי, את ליבי.

הריון של חצי שנה.
פריון של 9 חודשים – הגשמת חלום.
ופרידה, שהתארכה אצלי מאז נובמבר 2008, עת קוצצתי מתפקידי העיקרי בידיעות, בידיעה שלאחר חצי שנת צינון, אני חוזרת לכתוב. פרידה שתמשך עד אין קץ.
כי עכשיו אין לי לאן לחזור.

זהו, הבייבי שלי מת סופית.


היה פטריוט לתפארת מדינת ישראל

כן היה זה עיתון מעניין
קליל ונחמד ומתאים מאוד לרכבת.

מעבר לקלילות שלו, היה זה עיתון מכוּון מטרה: פעם ראשונה שאמרתי לעצמי ש”לא משנה כמה התוכן הוא רדוד וצהוב (עיניין של דעה מול עיניין של עיניין) העיקר שיהיה מתחרה למשהו הרבה יותר גרוע מגרוע”.

העיתון המתחרה הלא הוא “ישראל היום”, הוא עיתון לא רק מחורבן, אלא גם מסוכן. זה עיתון מגמתי-פוליטי-ביבי פרנדלי, שחבל מאוד שאנשים כל כך טיפשים לקרוא אותו בלי לשים לב לשטיפת המוח שהם עוברים בחיני חינם. זה שפל עיתונאי אמיתי, ולא הצהובון הקליל, העליז והצבועני ז”ל.


הצוות המיילד, לאחר סגירת הגיליון שיצא להפצה לראשונה

המטרה מקדשת את האמצעים לא? לצערי הפרוייקט הזה, שלקחתי בו חלק והייתי מצוות ההקמה שלו, נפל. ועל זה אני לא רוצה שאף אחד יגיד לי ברוך שפטרנו, כי מי שאומר את זה לא מבין את המשמעות וההשלכות לטווח האורך של סגירת העיתון הזה.

כן היה זה לא טוב היה רע לתפארת
אבל זכור איך נפגשנו בליל מלילות
אם יהיה זה שנית אל יהיה זה אחרת
רק אותה אהבה ענייה וסוררת

ועכשיו – 24 דקות דומייה לזכר 24 דקות התהילה של העיתון היומי הכי מגניב שיצא אי פעם בארץ. בהצלחה לערן טיפנברון בתפקיד החדש, ולשאר העובדים – בהצלחה במציאת עבודה (אחת שהחליטה להיות פרילאנס) נחזיק לכם אצבעות


ככה עושים עיתון. גיליון מספר 1 של ה-24″ דקות” בהכנה

כל התמונות מתוך הפליקר של הצלם שלום בר טל

Facebook Comments
תגיות:

עלינו הגר