ברוכים הבאים לשנות האלפיים עם משטר אפל של ימי הביניים


קופירייטינג: רם און אגמון | עיצוב: הגר צימרמן

הייתה הפגנה מעולה. הגיעו מאות אנשים, היו תופים, מסכות, שלטים ונאומים. אלימות לא הייתה. הכל התנהל כשורה. עו”ד יהונתן קלינגר נתן נאום שמבטיח את עתידו בפוליטיקה. ד”ר ביהם – ראש הפקולטה למדעים ודיקן הסטודנטים בטכניון הזהיר כי אין אפשרות לאבטח הרמטית מאגר כזה. ח”כ ניצן הורוביץ קרא להתנגד לחוק ואמר כי הוא מקווה שהממשלה תתעשת ותעצור את החוק הזה. עו”ד אבנר פינצ’וק מהאגודה לזכויות האזרח אמרשבמהלך הדיונים בוועדה גילו שבגרמניה יש תעודות ביומטריות, אך כחלק מלקחי ההיסטוריה, הוחלט שם שלא להקים מאגר. ח”כ דב חנין הזהיר שזהו מיסוי חברתי מסוכן ופרוע שנעשה בהליך מסוכן ופרוע.

כתבה בוואלה על ההפגנה + וידאו

כתבה בנרג’, עם שקר קל. תכפילו את הכמות שהם כתבו בארבע, זה בערך מה שהיה שם.

ובוואינט אתם שואלים? כלום. מבזק שיקרי שכל תוכנו נועד להחליש את עוצמת ההפגנה. העלובים האלה כתבו שהיו רק 150 איש. בהיר ונהיר שהם מקבלים הוראות מלמעלה. וואינט, אתם מוחרמים!!! באמת תודה שנתתם לכתב הטכנולוגיה שלכם להשחיל מילה וחצי במבזקים, ועוד כשהמידע שהיה רשום שם רחוק מהמציאות. למי שלא מאמין – צפו בכתבה של וואלה ותשפטו בעצמכם.


אני ודב. על החולצה שלי כתוב :אנחנו לא דיסקטים, ולא סינטטיים, ולא עבריינים. אז למה לנו מאגר ביומטרי?

צדיק אחד בסדום, הצביע נגד החוק בקריאה ראשונה. והוא מתבייש בשם חבריו שהוא היחיד שהצביע. כך אמר היום ח”כ דב חנין בהפגנה נגד המאגר הביומטרי. הייתי חייבת ללכת להגיד לו תודה, שאיכפת לו מאיתנו – האזרחים, כי נראה שלאחרונה לאף אחד לא איכפת, והוא נותן תקווה.
חנין הוא היחיד שהבין את הכל מהתחלה ואני שמחה שח”כים נוספים כגון ניצן הורוביץ ואיתן כבל, והשר מיקי איתן, שעושה עבודה מבוכרת וקדושה לפיצול המאגר מתעודות הזהות החמכות, הצטרפו אף הם. אך זה לא מספיק. כולי תקווה כי עינייהן הסומות של שאר הח”כים יפתחו, לפני שיקרה אסון.

Facebook Comments

עלינו הגר