סיכומי ביינים

שמעתי שעלה מחוק לא שילמו לבליך את ה-10,000 ש”ח שהם נתחייבו לשלם עד היום. גיל פרג (הקשר בין שמו ובין הצמח מקרי בהחלט) קורא לפרק את המפלגה לאלתר. יש אלוהים!
אם זה עדיין לא שיכנע אתכם, תוכלו לראות שגם לדובר המפלגה, לשעבר, זיו דובינסקי, יש דרך טובה לשכנע אתכם. אגב גם עליו מאיים הראיס בתביעת דיבה.

scales.jpg

לא די לכם בכך? קבלו את ווידויו של נועם פורמן בבלוג של ערן ורד
מאת נועם פורמן:
שלישי, 28 בנובמבר 2006 בשעה 16:39

קוראים לי נועם, אני הפקתי את תשדירי הבחירות עבור מפלגת עלה ירוק בבחירות 2006, וכמו כן הפקתי את יום המריחואנה בירושלים. אני חייב לספר לכם כי מר שם-טוב, לא שילם משכורות מלאה (עלפי חוזה) לי,ולבמאי התשדירים, וכן שילשל לכיסו כספים רבים שלא על פי דין. גם בבחירות הקודמות לא שולם למפיקה.. וזה הגיע לבית משפט… .זאת אני אומר מתוך ידיעה, שכן הייתי מעורב בכל הפעילות מאחורי הקלעים. אל תסמכו על מר שם טוב . הוא מושחת. זה בזיון שאדם אשר אמור לייצג ערכים ליברלים מועל בכספים ומוליך שולל. מה שבטוח… אני כבר לא אעבוד או אבחר בעלה ירוק.

לא דיגדג לכם? רנן מוסינזון מחכה לכסף שלה כבר כמה שנים. עדיין לא שילמו לה. למי שלא יודע במי מדובר: קופירייטרית מהבחירות לכנסת ה-16. גם עליה ליכלכו שעשתה חרא עבודה כמו שמלכלכים על זיו עכשיו. רנן תבעה את עלה ירוק מכיוון שלא שילמו לה על עבודתה, ולפני מספר ימים זכתה במשפט. נראה לכם שישלמו לה?
גם לי עדיין לא שילמו, למרות שזכיתי במשפט נגדם ואחר כך גם זכיתי בתביעות דיבה ובלה בלה בלה מהם ועודני לפני משפט.
אם אותי הם תבעו אחרי שתבעתי על כסף, ואת רנן גם תבעו (תביעה שנדחתה), וגם את זיו הם עומדים לתבוע, ואת בליך- הכי מצחיק- תבעו ועוד היו אמורים (עדיין אמורים) לשלם. אז הודעה קטנה לגולש נועם פורמן:
הזהר פן תתבע תביעת סרק, תאויים ותוטרד. מה לעשות ככה זה שהולכים לישון עם כלבים.
אל תתפלאו שיש לכם פישפשים.
הבה נשאל כולנו פה אחד- היכן נעלמו מליון ומאה אלף שקל? מימון מפלגות שקיבלו לאחר בחירות לכנסת ה-17 (גם אם קיבלו רק 85% זה סכום נאה שלא שולם לאף אחד)
ואיפה המליון ומאה אלף מהבחירות לכנסת ה-16 גם שם זכו לקבל מימון, ואותו דבר גם בבחירות לכנסת ה-15.
המממ, מעניין מאוד. מאוד.

dolar2 copy.jpg

Facebook Comments

עלינו הגר