יותר מסג’ משכל

איזה מזל שהקשבתי לחבר שלי שהכריח אותי ללכת לאירוע הבלוגרים של השרדות. הוא אומר שאני מפספסת דברים כשאני לא נענית להזמנות לאירועים. אבל מה לי ולריאליטי? בחיים לא ראיתי השרדות. למעשה היתה זו הפעם הראשונה שצפיתי בפרק כמעט מלא, וגם זה היה קצת ארוך ומתיש. גם מצחיק ומבהיל. אבל הכי מדויק להגדיר את מה שראיתי: הזוי.

אני אמנם צועקת כל הזמן שאני שונאת ראליטי אבל היום יש לי סיבה טובה לאהוב אותו: בזמן שאנשים אחרים סובלים, מתאמצים, מזיעים, קופאים, עושים לעצמם פאדיחות, אני מקבלת פאקינג גן עדן. אמרו לנו להגיע לכניסה של ערוץ 10 בחמש, מצויידים בבגד ים. הלוקיישן לא ידוע. היו לי שני כיוונים בראש כשראיתי שנוסעים צפונה מתל אביב: או שלוקחים אותנו להרצליה פיתוח על חוף הים ועושים לנו סימולציה להשרדות, או לאבן יהודה לאיזו וילה מטורפת כמו במסודרים, יושיבו אותנו בבריכה על מזרונים מתנפחים עם מקום לבירה ויקרינו לנו על מסך ענק את הפרק.

20090825_1813IMG_9047TF

צילום: תומר פולטין

כשעברנו את הרצליה, והמשכנו לנתניה ואז פנינו לכיוון איקאה ועברנו את אודים, ידעתי שצדקתי אבל לא ידעתי עד כמה. בכניסה לאבן יהודה קשרו לנו את העיניים בסרטים שחורים. הובילו אותנו בעיניים עצמות אל המקום. כשהורדתי את הכיסוי גיליתי שלא רק שזו וילה פסיכית עם בריכה ומסך ענק בגינה, גם יש אוכל, אלכוהול ופינות טיפולי ספא.

survivers3

צילום: תומר פולטין

והפרק? קודם כל נהנתי, צחקתי נדהמתי וגם נבהלתי. אבל אני לא נראה לי שזה יגרום לי להדבק למסך. מה שכן הנופים מטמטמים ואחרי הסאטלה מטיפולי המסג’ המגוונים שקיבלנו בספא פסיפס, והצפייה בפרק על מסך ענק הפך את הכל לחוויה מדהימה. אבל הדבר שהכי הפתיע אותי לא היה קשור לכל ההפקה והפינוקים. באמצע הפרק קלטתי פתאום שיצאתי עם אחד המשתתפים כשהייתי בצבא. היינו בחיל הים, אני הייתי רב”טית חפ”שית והוא היה קמב”ץ שייטת הסטילים. אני זוכרת שהיה בו קסם מסיום, איזה סוג של היפנוט כזה לא ברור. מצד שני, הוא קצת חנון ונראה לי שהוא יעוף מהר. מצד שלישי הוא היה קצין אז נראה לי שיש לו איזושהי יכולת השרדות.

P1010047

טל כהן, אז והיום. אתם הייתם מזהים?

אבל הוא לא הדמות אליה התחברתי. בקושי הראו אותו בפרק, הוא לא היה דומיננטי והוא קצת השתנה מאז שהכרתי אותו. דווקא הדמות הכי הזויה ולא צפויה, זאת שגרמה לפרצוף שלי לשלל עיוותים – מצחוק ועד בעתה, היא זו שבסופו של דבר תפסה אותי. אני אתן לכם לנחש מי הדמות הזו…

שבת 29/8 בשעה 21:00 פרק הבכורה של השרדות

20090825_2155IMG_9284TF

צילום: תומר פולטין

* טל, אם אתה קורא את זה במקרה, יש אצלי משהו שמחכה לך כבר כמה שנים טובות שתבוא לקחת אותו – הספר שכתבתי לך כשאמרת שאתה נוסע ללמוד בקיימבריג’, זוכר?

Facebook Comments

עלינו הגר