מיעו בעיר הגדולע

לא נעלמתי. חלילה- לא הפסקתי לכתוב. אני פשוט בשלבי שינוי סטטוס. עוברת לעיר האורות. העיר ללא הפסקה ה-תל אביב.
אז אחרי שבועיים מפרכים של חיפוש דירה, מצאתי היום את הבונבוניירה שלי. כבר עמדתי לחתום על דירה, שנראתה לי סוג של סבירה, בין הסנטר לבימה, אממה בעלי הבית עשו עלי רושם לא טוב. הדירה יצאה משיפוץ והם לא מתכוונים לנקות אותה לקראת כניסתי (?!).
למי שיצא לו לחפש דירות בת”א בתקופה האחרונה וודאי יודע על המצוקה הקשה עקב ביקוש שעולה על היצע. בעלי הדירות מרשים לעצמם להשתמש בחוזים דרקוניים ( לתת כסף מזומן על סך שני חודשים במעמד חתימת החוזה, דבר שלא יורד משכר הדירה אלא מוחזר בתום החוזה. סליחה, מי אתם שאתן לכם לעשות ריבית על ה-5000 שקל שלי??) ובכלל יחס מזלזל מתוך ידיעה שאם אתה לא תקח יבוא פראייר אחר ויקח.

מתוך ייאוש פניתי למתווכים, חודש שכירות + מע”מ הם דורשים (אללא יוסטור) באחת השיחות נתקלתי במתווך הזוי במיוחד. אימי היקרה אספה לי כמה טלפונים של מודעות תיווך שענו לדרישותי (שני חד’, משופצת, מזגן, ומרפסת לחתולים) והתחלתי עם עוד סבב מייגע.
זה הטלפון של החברה הנקראת “גג פור יו” (מקבוצת דיור ישיר) : 03-5467198 הם נמצאים בבן יהודה 207 ולבעלים קוראים חן הוד (שתקע נוד. סליחה התפלק לי). ובכן חייגתי, להלן תמליל השיחה:

אני: הלו
הוא: שלום
אני: אה… זה בקשר לדירה, שני חד’ משופצת ומרפסת. אה ומזגן. אה… זה עוד אקטואלי? [לקיתי בתיסמונת אה… וכטל]
הוא: כן
אני: היכן הדירה?
הוא: רחוב ישראליס
אני: איפה זה בדיוק? למה זה קרוב? אני לא תל אביבית [מתנצלת]
הוא: זה במרכז.
אני: [מתלהבת] אה! זה ליד הירשנברג!
הוא: לא יודע
אני: כמה השכירות?
הוא: מה שכתוב
אני: אבל לא כתוב
הוא: טוב גיברת, יש לי מלא עבודה, אין לי זמן לשטויות

– – – ניתוק – – –

כן כן, החצוף הזה ניתק לי בפרצוף, בלי להתבייש… בהלם וכעס עשיתי רידייל למספר…

אני: תן לי את הבוס שלך
הוא: זה אני
אני: ככה מתייחסים ללקוחות? אתה לא מתבייש?
הוא: כן, במיוחד לאלו שמתחמנים.

– – – ניתוק – – –

כן כן שוב ניתק החצוף… הבנתי שכנראה לא תהיה לי ברירה אלא לקחת את ההיא בדיזנגוף. היא הייתה הכי קרובה למה שחיפשתי. ביום שהייתי אמורה לחתום על זיכרון דברים, סובבתי את הרגל ונאלצתי לדחות את הפגישה. זה היה אתמול. היום קמתי פחות צולעת והחלטתי לעשות עוד כמה טלפונים, ג’אסט אין קייס…
מישהו חביב ענה לי בחיוב כי הדירה במודעה עדיין אקטואלית. לא בדילוגים, אם כי בגריררת רגל, הלכנו לראות את הדירה. כשעמדנו באינטקרום אמרתי לערן: “זאת היא”. כאילו מצאתי את אישתי לעתיד 🙂

בניין חדש באמצע אלנבי, קרוב לשוק ולשנקין, במרכז המרכז. ערן הגדיר את הביניין ממש טוב “כאילו שלפו אותו מצפון תל אביב והנחיתו אותו במרכז”. דירת שני חדרים, משופצת, עם הכנה למכונת כביסה, 50 מר’, מרפסת שירות ומרוהטת קומפלט. הכל בניילונים ועדיין כמה פועלים תאילנדים מסתובבים בבניין, סוגרים פינות. מעלית! איזה כייף. נכנסתי לדירה והתאהבתי ממבט ראשון. מתחת לבית כל העולם נמצא, פה זה החיים. יש לי אפילו קו ישיר לעבודה (קיימים רק שניים כאלה, מה שדרש ממני בימים האחרונים לסוע בשני אוטובוסים…)

דירתי המתוקה בחיפה מוצעת להשכרה, משופצת ומרוהט קומפלט. אם אתם מכירים מישהו…

207405fors2.jpg
הסלון

207406forsite.jpg
פינת האוכל

עוד שבועיים אנחנו עוברים 🙂

!TEL AVIV. HERE I COME

Facebook Comments

עלינו הגר